Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran ismételt kérdések

Mikor érkezik meg a megrendelt termék?

Raktáron lévő termék​​ esetén a várható szállítási idő 1-2 munkanap. Amennyiben nincs raktáron a kiszállítás akár 10 munkanap is lehet. ​Ha 10 munkanap után sem érkezik​ meg a csomagod, kérjük, vedd fel ügyfélszolgálatunkkal a kapcsolatot. A kiszállítás előtt​ minden esetben egy​ e-mail​ben értesítü​n​k​.

A csomagok szállításáért felelős futárszolgálat e-mailben küld értesítést a termék(ek) átvételéről, a csomag kiszállításának napjáról pedig SMS-ben és/vagy e-mailben tájékoztat. Házhoz szállítás esetén a futár telefonon fog keresni a megadott telefonszámon a csomagod átvételével kapcsolatban. 

Mit jelent, hogy a termék „előrendelhető” ?

A termék pillanatnyilag nincs ​a ​központi raktárunk​ban​, de beszerzés alatt áll. Előrendelhető,​ tehát megrendelés​ed​ nyugodtan leadhatod ​a webáruházban​, kézhezvételkor a rendelés leadásakor aktuális árat kell érte kifizetned. A csomagot azonnal feladjuk,​ amint beérkezik a raktárunkba​, de a  beszerzés miatt így a kiszállítási idő akár 10 napot​ is igénybe vehet. 

Mit jelent a „14 napos GARANCIA”?

Ha a megvásárolt termék kipróbálás után nem nyerte el a tetszésed​, vissza tudjuk ​​Tőled vásárolni a kézhez​​vételtől számított 14 napon belül, amennyiben sértetlen állapotban, ajánlott küldeményként visszaküldöd a számlán szereplő címre (4031 Debrecen, Köntösgát sor 1-3., C épület, délnyugati sarok). Felhívjuk a figyelm​ed​, hogy utánvétes küldeményt​ ​nem áll módunkban átvenni, a visszaküldés költsége​ pedig ebben az esetben​ a törvényben meghatározottak szerint ​Téged​ terhel! A termék árát banki úton tudjuk ​visszatéríteni számodra a termék visszaküldése után​ a csomagban vagy e-mail-ben​ mellékelt bankszámla számra.

A gyorsabb ügyintézés érdekében kérünk, hogy a következő formanyomtatványt mellékel​d​ a csomagba:

https://topbolt.hu/custom/topbolt/image/data/elallasi_nyilatkozat_minta.odt
 

​A visszafizetés a​ törvényi​ szabályozás szerinti 14 napon belül megtörténik.

Hibás terméket kaptam, mi a teendő?

Amennyiben a termékkel kapcsolatban minőségi kifogás​od​ van, természetesen ki tudjuk cserélni. Ehhez vissza kell juttatni a terméket a számlán szereplő címre (4031 Debrecen, Köntösgát sor 1-3., C épület ,délnyugati sarok). Felhívjuk a figyelmed, hogy utánvétes küldeményt nem áll módunkban átvenni!

A csomagba​ kérjük​ mellékelj egy levelet, amiben a kifogás​od​ egyértelműen írd le.

A csere/javítás általában ​legkésőbb ​15 napon belül megtörténik.

Hogyan tudom  visszaküldeni a terméket?

A terméket ajánlott postai küldeményként, gondosan becsomagolva juttathatod ​vissza a címünkre (4031 Debrecen, Köntösgát sor 1-3., C épület, délnyugati sarok). Felhívjuk a figyelm​ed​, hogy utánvétes küldeményt NEM áll módunkban átvenni. A visszaküldés költsége ​ pedig mindig esetben​​ Téged​ terhel!

Több terméket rendeltem, de nincs mindegyik raktáron mikor kapom meg a csomagom?

 Amennyiben valamelyik termék nincs a raktárunkban, annak beérkezése után szállítjuk a teljes megrendelést.

Mi a teendő, ha sérülten érkezik a csomag?

Mi sérült terméket nem postázunk, de előfordulhat a szállítás során, hogy megsérül a csomagod. Átvétel előtt minden esetben győződj meg a csomag sértetlenségéről! Aláírásoddal igazolod, hogy a termékeket sértetlenül vetted át. Ezután már Téged illet a felelőség a csomaggal kapcsolatban.

Mi történik, ha nem vagyok otthon amikor érkezik a futár?

Amennyiben a futár nem talál a megadott címen, a rendeléskor megadott telefonszámon fog keresni. Két egymást követő sikertelen kézbesítés után hagy egy értesítőt, amivel a helyi postán​ még​ ​5 munkanapig át​veheted a csomagot​​.